Stránka 5 z 5

Re: Ocnice Pentax O-ME 53

Napsal: 11 úno 2018, 10:22
od marian_r
Treba si uvedomiť že pilotov je oveľa viac než pilotov vojenských. Lietadlo sa dá v bazári kúpiť za cenu dobrého auta.

Bolo to písané vo vyhláške "Úřadu pro civilní letectví", "Požadavky na zdravotní způsobilost... "

Tu sú nejaké skúsenosti:
http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom2. ... tec=887156

douda (21.01.2008 20:06:53): Zhruba před 5ti lety jsem se o to zajímal. Z http://www.ulz.cz mi odpověděli že pilot dopravního letadla může mít až +-3 dioptrie. Jestli se to změnilo nevím. Loni jsme měli vyhlídkový let, a vezl nás mladý kluk, čekatel na místo u ČSA. Ptal jsem se ho, jestli může mít dopravní pilot oči operované laserem. Prý ano, ale když se o tom někdo dozví, tak hned letí (z ČSA)

magic.1 (22.01.2008 07:08:36): Ano můžeš, nedávno jsem absolovoval prohlídku. Pokud by jsi měl ambice maximálně na licenci PPL(A), tak ti stačí zdravotní způsobilost 2. třídy, kterou provádí lékaři pověření ÚLZ. Je téměř shodná s prohlídkou na řidičský průkaz, navíc je natočeno EKG.

Pokud by jsi měl ambice lítat jako obchodní pilot (licence CPL) a nebo profesionál (licence ATPL), případně létat akrobacii, je nutná prohlídka 1. třídy a ta se provádí na ÚLZ v Praze a trvá 2 dny. Proklepnou si tě tam se vším všudy, včetně návštěvy zubaře smajl .

Jinak pokud by jsi měl opravenou oční vadu jakýmkoliv chirurgickým zákrokem, tak prohlídku 1. třídy nezískáš. Ptal jsem se na to na ÚLZ. Brýle pro prohlídku 1. třídy můžeš mít až do 3 dioptrií.


Ale teraz som to tu http://www.caa.cz/personal/zdravotni-zpusobilost nenašiel.

Re: Ocnice Pentax O-ME 53

Napsal: 11 úno 2018, 18:07
od samsak
Aha, díky za info. To je dobré vědět

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk