Kontrola dle výrobního čísla

Poraďme se kde nakupovat.

Moderátor: Moderátoři

Radosek
Nový uživatel
Nový uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 24 led 2012, 00:57
Bydliště: Měšice u Prahy

Kontrola dle výrobního čísla

Příspěvek od Radosek » 16 úno 2012, 18:31

Dobrý den.
Jsem tu nováček, prohledal jsem pár témat, ale nenašel jsem odpověď. Proto zakládám nové vlákno.
Mám možnost na Paladix koupit objektiv. Jsem ale možná až moc "opatrný" a při nákupu použitých skel se sháním po nabývacím dokladu. Majitel v tomto případě doklad nemá, objektiv je prý přivezený ze zahraničí.
A teď tedy ten dotaz:
Dá se podle výrobního čísla na objektivu dohledat původ, nebo alespoň zjistit, jestli právě tento objektiv někdo neoplakává?
Jak píši výše, jsem možná přehnaně opatrný, ale doba je taková jaká je a opatrnosti není nikdy dost...

Zdraví Vás Radosek

Uživatelský avatar
Google Adsense
Ads Expert
Hlavní Admin

Reklama

Reklama od Google Adsense

Uživatelský avatar
crazy nemo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 01 led 1970, 01:00

Re: Kontrola dle výrobního čísla

Příspěvek od crazy nemo » 16 úno 2012, 18:45

osobně jsem o žádné DB ztracených objektivů zatím neslyšel, jen se sem tam objeví někde(nějaká diskuze,bazar) zpráva že někdo něco postrádá ale souhrnně jsem to nikde neviděl.

Radosek
Nový uživatel
Nový uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 24 led 2012, 00:57
Bydliště: Měšice u Prahy

Re: Kontrola dle výrobního čísla

Příspěvek od Radosek » 16 úno 2012, 19:17

Myslím si, ale je to jenom můj dojem, že někde databáze "ztracených" věcí být musí. Pokud se takový předmět dostane ke značkovému servisu, identifikují jej jako "pohřešovaný", takže někde taková databáze být musí... si myslím... snad... možná... :)

Uživatelský avatar
Oxi
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Praha

Re: Kontrola dle výrobního čísla

Příspěvek od Oxi » 16 úno 2012, 20:23


Uživatelský avatar
Karas
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 01 led 1970, 01:00