Stránka 3 z 3

Re: Velvia RVP 50 120 vs Pentax K-3 Raw

Napsal: 21 bře 2014, 11:58
od PetrSk
Kordoz: když potřebuju přesné barvy (třeba katalog barev) tak používám tabulku BST11, v balení je tato tabulka i na CD s referenčními daty, takto to bude asi u víc podobných tabulek, tato mě stála cca 500. Mohla by pomoct i v tom co potřebuješ Ty. Na barvy, přesně dekorační nátěrový systém, které jsem zmiňoval jsem samozřejmě používal i Pantone vzorník, to jen pro úplnost.
Miky: film - souhlas, když se ale podíváš na výstavní ČB zvětšeniny z filmu :-) já vím nepsal jsi o fotkách, a už vůbec nebyla řeč výstavních....

Re: Velvia RVP 50 120 vs Pentax K-3 Raw

Napsal: 21 bře 2014, 13:28
od kordoz
Ctvrtek: ale ako? stiahol som Adobe DNG Profile Editor, ale vie nacitat len DNG, ja potrebuje urobit prevod farieb medzi dvoma TIFF obrazkami

Re: Velvia RVP 50 120 vs Pentax K-3 Raw

Napsal: 21 bře 2014, 21:16
od BenaCZ
Moc nerozumim tomu icc profilu. Mel jsem dojem, ze to je jen pro spravne zobrazeni barev na monitoru ne pro upravy barev a saturace. Kdyz konvertuji fotku z rawu do tifu, tak ji nastavuji do ProPhoto prostoru, ktery obsahuje nejvetsi barevny gamut a je tedy vhodny pro editaci fotek. Kdyz pak upravenou fotku pripravuji na web, tak tento barevny prostor prekonvertuji ve PS na sRGB. Na svem monitoru na fotce nevidim zadne zmeny, ale to je tim, ze fotka obsahuje informaci, ve ktrem barevnem prostoru ji ma zobrazit.

Proto nerozumim "uprave fotek" ICC profilem velvia. Jakym zpusobem to tedy vlastne funguje?

PS ten Nik Collection pouzivam. Moc hezke pluginy ...http://www.google.com/nikcollection/

Re: Velvia RVP 50 120 vs Pentax K-3 Raw

Napsal: 21 bře 2014, 21:37
od hilda4sea

Re: Velvia RVP 50 120 vs Pentax K-3 Raw

Napsal: 21 bře 2014, 22:37
od BenaCZ
asi jsem natvrdlej, ale stale nechapu

Re: Velvia RVP 50 120 vs Pentax K-3 Raw

Napsal: 22 bře 2014, 01:54
od Čtvrtek
kordoz: pokud jsem to pochopil správně, tak chceš aby foto z digitálu vypadalo jak z Velvie.
Osobně bych vyfotil tabulku, jednou digitálem a jednou na film. Sken bych otevřel v PS a DNG v DNG Profil Editoru. Pomocí kapátka na vzorkování barev v PS bych si nabral hodnoty polí a ty samé pole bych upravoval v Profil Editoru hned na první záložce, podle scenu v PS. Pak bych ještě doladil další dvě záložky a hotový profil uložil do ACR.
ps: 1.osobně na takové věci používám LAB, je aspoň pro mě srozumitelnější než RGB :)
2. a tady je jěšte nějaké info, tuším že 3, nebo 4 kapitola. Jen jsem to prolétl.
http://www.itc.polyu.edu.hk/UserFiles/a ... 81574D.pdf

Pokud se do toho dáš, tak to bude pěkná drbačka.